čtvrtek 18. dubna 2013

když mám volné dopoledne...

Dneska nejdu do školy, jednou za čas vybulat neuškodí :D
Vstala jsem o hodinku později, uvařila si ovesnou kaši a pak zamířím do fitka.
Odpoledne jedu na blusle. Buď tam pojedu autem s taťkou nebo tam budu muset dojet na kole, jelikož taťka tam bude rybařit. /ještě není jisté/

Hodně lidí mi včera psalo, že toho jím málo. Mi příjde, že jím tak akorát, někdy trochu méně. Když ale toho sním více, tak mám strašné výčitky a večer z toho nemůžu usnout :(
Vím, že tělo potřebuje výživu a když se hubne, tak je nesmysl jíst hodně málo.
Mám to ale vsugerováno v hlavě, že čím méně, tím lépe /vím, že to je blbost/ Nemůžu se toho ale zbavit.

 snídaně (50g ovesných vloček, 100 ml mléka, 100 ml vody, 2 nakrájené jahody)
svačina (psyllium chléb namazaný nízkotučným tvarohem, jeden plátek papriky, salát)
oběd (uzené tofu, rajčata, paprika) - vím, je toho málo... naučím se jíst více! /slibuji/
svačina (3/4 nízkotučného tvarohu + stevia)
večeře (marinované tofu, uzené tofu, 3 kolečka tvarůžek, paprika)

32 komentářů:

  1. A právě zbavit tohohle mýtu by ses měla. ;) Proč? Protože když hubneš a jíš málo, tak tělo čerpá zásoby ze svalové hmoty. Takže tuk ti zůstává, ale spaluješ svaly, což je totálně špatně. ;) Takže jíst, jíst, jíst a k tomu cvičit. ;) Toť vše. Samozřejmě neříkám, abys jedla tučná jídla, ale zase nesmíš jíst jen zeleninu a ovoce, z toho moc energie nedostaneš. A potřebuješ ke správné funkci také bílkoviny a sacharidy. ;) Já si třeba půl hodiny až hodinu před cvičením dám banán nebo proteinovou tyčinku. A jelikož cvičím většinou k večeru, tak se po cvičení pěkně navečeřím - většinou nějakou celozrnnou bagetku nebo celozrnný chléb se sýrem či šunkou a k tomu zeleninu, občas i vejce natvrdo. ;)

    Pěkný den a hlavně nezapomeň jíst! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, hele, taky jsem nebyla takhle hodně zvyklá jíst. ;) dřív jsem jedla maximálně 2x - 3x denně. Proto jsem tlustá. :D Ale zkusila jsem to změnit a jím 5x denně. A funguje to, vejde se to do mě a hubnu. ;)

      Vymazat
  2. Taky jsem se dneska vyprdla na školu:D Ba né, na dvě písemky jsem tam byla pak jsem to zabalila:D Jinak ty conversky jsem objednávala ze stránky http://www.topshoes.cz/ :))

    OdpovědětVymazat
  3. To znam. mam to taky tak. cim min kalorii, tim lepsi pocit. cim vic te boli telo ze cviceni, tim lip. je to o pocitech a je zbytecne nekomu neco vyvracet :D.
    ten chleba vypada skvele! dala bych si pecivo, ale v ramci diety jsem ho uplne vysadila. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ťo jsou dobroty!!! Jez tak jak ti to vyhovuje, at si říká kdo chce, co chce.


    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jídlo vypadá krásně, ale opravdu toho je málo. Zkus zvětšit třeba jen snídaně, to už pak večer (snad) nebudeš mít výčitky :) A nebo si vzít něco malého před pohybovou aktivitou :)
    Tofu mám moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Stevie mi moc nechutná jako sladidlo, musím objevit něco jiného...

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě máš dokonalý jídelníček. Je dietní a přitom vypadá tak lákavě...moc chválím.

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi, že snídaně je jasně největší:) i svačiny jsou hezké, ale oběd a večeře je děsně maličký. jak píšeš, tělo potřebuje energii, ikdyž hubne. tak se neboj a trošičku přidej:)

    OdpovědětVymazat
  9. páááni :) .. úplně jsem na to jídlo dostala chuť :* :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Obědy a večeře jsou asi malé...nevím přesně kolik by toho mělo být.. Ale musím říct, že všechno vypadá moc dobře, mám ráda podobná jídla :).

    OdpovědětVymazat
  11. Podľa mňa ješ akurát :)
    Možno len obedy trochu zväčši, viac teplého jedla. A na obed nemusíš mať výčitky, pretože do večera tie kalórie telo spáli, obzvlášť ak si zacvičíš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím, že toho jíš akorát, nenech se zvyklat :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Je to tofu dobré? :D
    Nemůžu, zřekla jsem se ho, má zbytečně moc škrobu, vlastně držím něco jako bezlepkovou dietu, takže nic moučného, teda aspoň se snažím :D.

    OdpovědětVymazat
  14. moc pěkná dopolední svačinka :) ale podlě mě bys měla trochu přidat :( do tvarohu třeba oříšky, banán nebo sušené ovoce a nějaká semínka a k obědu určitě přílohu...já takhle jedla taky asi 4 měsíce a pak jsem měla zdravotní problémy a zřejmě nějakou lehkou formu ppp :/

    OdpovědětVymazat
  15. Že se jí chce, ty jo :D!
    Hmm, to u mamky nehrozí :D. Ne že by vyvařovala tučně, většinou tak normálně, hlavně se mě každý pátek ptá, co vařit, tak něco řeknu a ona to udělá, což mi připomíná, že bych si dala špenátovou polívku :D.
    Jo?? To musím zkusit!

    OdpovědětVymazat
  16. no jíš jako vrabec... já jsem zvyklá se na snídani pořádně nadlábnout, protože ve škole kolikrát nemám čas se najíst jak jsem v jednom kole a mnohdy (kdybych měla pořád psát časovky) tak by se lidi asi divili... a není toho moc... zobu je dohromady 50g, jogurt, banán a ty ořechy dneska byli tak nějak vyjimečně :-)...
    Proteiňák mám v prášku z DM ten jejich levňoučkej za 162,- 350g a dělám si ho s mlíkem (z vody mi nechutná) a pak mám od bratra (ten ale dodělává) od Aminostraru 85 Whey protein oboje je vanilka a nahrazuju tím svačiny, teď hlavně proto, abych trochu pomohla svalům a hlavně nalít mlíko do shakeru a nasypat prášek je nejrychlejší pro mě teď momentálně...

    Já spíš nechápu, že s tím, jak málo sníš, máš energii cvičit a chodit do fitka atd... já když jsem počítala striktně kalorie, tak jsem myslela, že umřu... to bych si rozhodně nemohla dát 2x zwow nějakej od Zuzky a pak si jít ještě večer zaběhat a nadlouhou procházku se psama.... to bych prostě nedávala... navíc, když jsem nenajezená, jsme pěkně protivná xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenom tak mimochodem, kdyby si přidala nějakou přílohu na oběd, hned to působí jinak... navíc dostaneš přísun sacharidů.... mě nepřijde normální jíst na oběd jenom tofu a zeleninu... máš za den vůbec něco teplýho do bříška?

      Vymazat
  17. Tofu taky zbožňuji na sto způsobů. Jestli mohu ještě doporučit, tak já ho navíc marinovala v oliv. oleji, koření na kuře a s česnekem. Hned to bylo o level lepší. ;-)
    Určitě na porcích zapracuj, já s tím mám občas taky problém, ale oproti tobě zase ne takový. ;-D Když budeš chtít, tak to zvládneš a uvědomíš si, že tím nepřibereš, jen prospěješ tělu. ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Panejo vždyť to máš krásný! :)
    Tvarůžky mňaam, miluju je <3

    OdpovědětVymazat
  20. je to krásný :) máš super blog :) kdybys chtěla mrknout na můj a třeba i sledovat budu ráda :)
    http://im-going-through-changes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Snad to ještě platí:) moc ráda bych spřátelila:)
    Jinak jídelníček krásný:) taky bych takhle chtěla jíst:) a máš to i hezky připravené, to já to mám vždycky naházené na talíři:D

    OdpovědětVymazat
  22. chtěla bych mít tvůj volnej čas, abych taky mohla bez výčitek chodit do fitka... Sice jsem tam dneska byla... ale to jenom kvůůli tomu, že jsem to včera odřekla kamarádovi a domluvili jsme se na dnešek... jinak bych nešla a byla doma a dělala školu... hold pro mě je těch 30 minut na to cvičení někdy hodně velká ztráta času, než ještě letět do fitka a zpět atd... Navíc nesnáším fitka, pač holky zíraj na stroje, jako by to nikdy neviděli a přišlo jim to jako mučící nástroje, pak zakempijou na elipticalu nebo páse s rychlostí 3km/h a dělaj jak cvičej a přitom čuměj po chlapech a chlapi jsou chlapi! Funěj, hekaj, řvou, mlátěj s nářadím... prostě hnus... nemám to tam ráda... raději hezky doma v klídečku, kde se vyhnu těm zvědavejm pohledům všech...

    OdpovědětVymazat
  23. papáš STRAŠNĚ maloučko!:(
    užila sis fitko a brusle? :)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem si tě připsala:)
    Nn, to já průběžně doplňuju:) umřela bych:D

    OdpovědětVymazat
  25. Obědy máš celkem maliné, ale jinak to nemáš vůbec špatné :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj..
    Mohu být upřímná?
    Jíš toho fakt maličko, to že máš výčitky nesvědčí o ničem dobrým, sama to znám z obodbí anorexie a bulimie. Není to dobrý a takhle zhhubneš, ale né moc zdravě..;)
    Přidej hodně na bílkovinách, aby jsi neztrácela svaly, teřba k tomu přidej kvalitní protein..
    A když to ze začátku nepůjde.. nech tomu čas, ale takhle dlouhodobě nejez, je toho maličko! ;)
    Neber to prosím špatně, jen taková rada! :))
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  27. mňam to vypadá opravdu úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
  28. moc hezky fotíš jídlo :) mě by to teda nestačilo, změň prosím tenhle špatnej návyk,dokuď je čas a jde to, je to pro tvoje dobro. Začni jíst víc, hezky si zvětši porce, ale na úkor toho cvič (ale nepřehánět to!) a uvidíš, že i tak to hezky půjde, navíc se ti vytvaruje tělo ;)

    OdpovědětVymazat
  29. člověk má jíst, ikdyž hlad nemá, protože tělo potřebuje živiny a signál kručení břicha znamená doslova už alarm ;) ale je to na tobě, uvidíš, jak dlouho to takhle vydržíš ;)

    OdpovědětVymazat